چرا لیزر کابان را انتخاب کنیم؟

امروزه به وفور تبلیغات لیزر موهای زاِئد در قسمت های مختلف شهر،شبکه های اجتماعی و مراکز مختلف مشاهده می کنید، که تعدد این مراکز باعث سردرگمی شما در انتخاب یک مرکز لیزر خوب می شود.

در بخش نکات لیزر موهای زائد تا حدودی نکات مهمی در مورد لیزر موهای زائد توضیح داده شد.

ما در کابان با توجه به تجربه چندین ساله خود سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم که دستیابی به رضایت و از بین رفتن موهای زائد به حداکثر میزان خود برسد.

با توجه به این که نتیجه گیری لیزر موهای زائد وابسته به دو عامل تخصص کادر پزشک و دستگاه لیزر بر می گردد، ما سعی کردیم که درمان های خود را با نظارت تیم مشترک از پزشکان و مهندسین خبره در این زمینه انجام نماییم.

در ابتدا و پس از بررسی های فراوان و بر اساس جمع بندی تیم پزشکی – مهندسی خود، برای انتخاب دستگاه لیزر،دستگاه الکساندرایت آلما آریون را انتخاب نمودیم، قابلیت های دستگاه الکساندرایت آلما آریون به حدی کامل و فراگیر بود که گذشتن از این دستگاه را مشکل می نمود

امروز دستگاه های لیزر الکساندرایت در کیفیت های پایین و قیمت های نازل چند ده میلیونی تا دستگاه های با کیفیت امریکایی و اروپایی با قیمت های میلیاردی و کیفیت بالا تولید و مورد استفاده قرار می گیرد که ما برای رضایت و احترام به سلامتی شما از مجهزترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر(الکساندرایت آلما) بهره می بریم.

استاندارد FDA

این دستگاه سال هاست موفق به کسب استاندرد FDA شده که خیال شما را از سلامت دستگاه و عدم وجود هرگونه عارضه ای آسوده می کند.

مناسب برای انواع طیف پوستی

این دستگاه دارای کاملترین رنج طیف پوستی بوده و این امکان برای اپراتور و پزشک فراهم می شود که برای هر طیف پوستی درجه متناسب انتخاب شود که منجر به نتیجه گیری هرچه بهتر و جلوگیری از سوختگی ها احتمالی می شود.

------2

درد کم

این دستگاه مجهز به کولینگ بسیار قدرتمند زیمر می باشد که میزان درد را تا حدودی زیادی کاهش داده و از سوختگی نیز جلوگیری می کند.

------3

حفظ بهداشت 

هندپیس این دستگاه هیچگونه تماسی با بدن مراجعین نخواهد داشت و احتمال انتقال بیماری های پوستی با  این دستگاه صفر خواهد بود.

رنج وسیع اسپات سایز

اسپات سایز در واقع مساحت دایره خروجی لیزر می باشد که شما این دایره قرمز رنگ را در پوست خود مشاهده می کنید، ما در طول درمان نیازممکن است برای درمان موهای مقاوم، نیاز به تغییر اسپات سایز داشته باشیم، تغییر سایز اسپات سایز برای درمان موهای مقاوم بسیار موثر می باشد، هم چنین با توجه به این که برای دستگاه آلما امکان تنظیم اسپات سایزهای بسیار کوچک وجود دارد، لیزر در نواحی صورت،خط ریش و ابروهای با دقت بسیار باالیی انجام خواهد شد.

قطعات بسیار پیشرفته دستگاه،

تجهیزات لیزر آلما بسیار منحصر به فرد و با تکنولوژی بالا می باشد برای مثال و مقایسه با یک دستگاه لیزر خوب و قدرتمند دیگر به نام کندلا به اطلاع شما می رسانیم در یک مقایسه و برای نمونه هزینه لنز هندپیس دستگاه آلما آریون ده برابر گران تر از کندلا می باشد که این امر به خاطر کیفیت و تکنولوژی ساخت این لنز بر می گردد.
طراحی آلما آریون به گونه ای است که در صورت کم شدن قدرت لامپ و نیاز به تعویض لامپ ، به صورت هوشمند اجازه ادامه انجام کار با دستگاه را به اپراتور نخواهد داد، و بر خلاف برخی دیگر از دستگاه ها که در صورت مستهلک شدن لامپ لیزر اجازه ادامه کار با دستگاه را می دهند (این امر سبب سو استفاده برخی مراکز جهت سودجویی بیشتر و عدم تعویض به موقع لامپ خواهد شد) در مورد دستگاه لیزر آلما آریون این مورد کاملا ایمن و هوشمند می باشد

کادر پزشکی مجرب

روند درمان در مجموعه پزشکی کابان زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب انجام می شود که عمدتا اساتید دانشگاه و فارغ التحصیل دانشگاه تهران می باشند.

نظارت تیم فنی و پزشکی بر روند درمان

در جلسات ابتدایی کلیه مراجعین، معاینه و مشاوره پزشکی خواهند شد و در صورت وجود موارد منع لیزر به مراجعین اطلاع داده خواهد شد، در ادامه و طی جلسات به صورت مستمر میزان نتیجه گیری مراجعین مورد ارزیابی قرار می گیرد و با دریافت شرح حال از بیمار، بسته میزان رویش موهای زائد راه کارها و تدابیر مناسب جهت نتیجه گیری هر چه بهتر انجام خواهد شد.
در صورت بروز برخی واکنش ها یا حساسیت های پوستی، بلافاصله مورد پیشامده به پزشک متخصص ارجاع داده شده و در صورت نیاز پزشک نسبت به تجویز ترکیبات دارویی یا تغییر در برنامه درمانی اقدام خواهد نبود.

0